Contact :

Waarom hebben jullie geen telefoonnummer?

Wij hebben er bewust voor gekozen om de communicatie online te laten verlopen tussen de klant en de klantenservice. Dit communicatiebeleid is opgesteld aan de hand van de volgende redenen:


  • De reactietijd is korter waardoor je sneller een antwoord hebt dan telefonisch.
  • Alle communicatie is gedocumenteerd.
  • Alle communicatie is leesbaar voor alle partijen zowel tussen klant en klantenservice als personeel onder elkaar.
  • Door online communicatie geeft dat de klantenservice wat langer de tijd om tot de beste oplossing voor de klant te komen.
  • De geleverde dienst valt makkelijker te analyseren waardoor onze medewerkers zich bezig kunnen houden met theorieën en strategieën om de huidige procedures verder te verbeteren.
Wij staan je maar al te graag te woord waardoor je contact op kunt nemen via ons contactformulier op de website : Contact Form Of je kunt ons direct een e-mail sturen naar : info@BHcomfort.nl
Waar kan ik feedback achterlaten?

Nadat je contact hebt opgenomen via het contactformulier en/of direct via ons e-mailadres en daarop antwoord hebt gekregen van onze klantenservice, dan wordt je 24 uur na reactie gevraagd om deze service te beoordelen. Je kunt hier aangeven hoe tevreden je bent over de website in het algemeen, hoe tevreden je bent over de klantenservice en hoe wij onze services kunnen verbeteren door terugkoppeling te geven.

Op zoek naar je product :

Als ik iets op jullie website bestel, kan ik het dan laten bezorgen in het buitenland?

Nee, wij leveren alleen aan Nederland, België en Luxemburg.

Hoe weet ik of iets op voorraad is?

Je kunt ervan uitgaan als het op de website is gepresenteerd dat wij hier voldoende van op voorraad hebben om te leveren.

Is het niet leverbaar dan zal het precieze product of de exacte maat/kleur op uitverkocht staan.

Hoe vaak wordt de voorraad aangevuld?

De voorraad wordt gemiddeld elke 1 tot 4 weken aangevuld. Als het gewenste product/maat/kleur op uitverkocht blijft staan na die tijd, dan kun je ervan uitgaan dat het niet meer wordt bevoorraad.

Betalingen :

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons met verschillende betaalmogelijkheden je bestelling voltooien zoals iDEAL, Creditcard (Mastercard/Visa/AmericanExpress), Bancontact, SOFORT Banking, Belfius Direct Net, KBC/CBC Payment Button en PayPal.

Helaas is het bij ons niet mogelijk om achteraf te betalen of door middel van een acceptgiro.

Kunnen jullie een product achterhouden voor mij voor een paar dagen?

Nee, wij houden geen producten voor klanten achter.

Simpelweg omdat er soms dagaanbiedingen gelden die de volgende dag niet meer van kracht zijn en daarnaast zou het oneerlijk zijn tegenover andere klanten mocht het item uitverkocht raken.

Ik zou nog graag iets aan mijn order willen toevoegen. Hoe kan ik dit doen?

Dit is niet meer mogelijk nadat je de bestelling hebt geplaatst en de betaling is voltooid.

Je zou in dit geval een tweede order moeten plaatsen.

Ik heb mijn terugbetaling nog niet ontvangen, is er iets misgegaan?

Nadat wij jouw retour hebben ontvangen, kan het tot 10 dagen duren voordat het teruggestort wordt op het desbetreffende rekeningnummer.

Verzending & levering :

Hoelang duurt het voordat een pakketje aankomt?

De levertijd van standaard verzending bedraagt 7 tot 14 dagen.

Hoe kan ik mijn pakketje volgen?

Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link door je e-mail adres en ordernummer in te voeren : Volg mijn pakket

Retourneren & ruilen :

Waar kan ik de retourvoorwaarden terugvinden?

Het retourbeleid kun je terugvinden op onze website onder het kopje ‘’retourneren en ruilen’’. Restitutiebeleid

Hoe kan ik het product retourneren/ruilen?
Als je een item wilt terugsturen, raadpleeg onze klantenservice per e-mail zodat zij het retourformulier kunnen opsturen.

Gelieve een e-mail sturen naar : info@BHcomfort.nl

hoelang bedraagt het retourtermijn?

Je kunt het pakketje binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen.

Kan ik ook een product retourneren/ruilen via een winkel?

Nee, wij zijn uitsluitend een webwinkel waardoor je het niet kunt terugbrengen via een fysieke winkel.

Is het mogelijk om een pakketje af te geven op het retouradres?

Dat lukt helaas niet. Wij accepteren uitsluitend pakketjes opgestuurd via de post, je kunt ze niet langskomen brengen ook al woon je zo vlakbij.

Zitten er verzendkosten verbonden aan het retourneren?

Dat klopt, deze kosten zijn overigens voor eigen rekening en worden niet door ons vergoed.